Här är mina bidrag i de olika etapperna i Scraputmaningens stora hösttävling, Utmaningsresan.

Etapp 1:
1:a pris
hmm-01bhmm-02
Utmaning: Skapa ett alster med avkapat motiv.

Etapp 2:
Ingen placering
baub
Utmaning: tema UTVECKLING.

Etapp 3:
1:a pris
riddare
Utmaning: Använd något i metallic.

Etapp 4:
Ingen placering
kula 20 kronor
Utmaning: egengjorda dekorationer i oväntade material.

Etapp 5:
Ingen placering
löjliga familjen
Utmaning: scraplifta Adrienne’s layout.

Etapp 6:
Ingen placering
så fin sofie
Utmaning: produktutmaning TYG.

Etapp 7:
2:a pris
barn
Utmaning: stor handgjord rubrik.

Etapp 8:
1:a pris
LALA - detaljbild
Utmaning: använd något stansat som inte är alfabet.
(Skrevs innan jag hade vunnit: ”Klar och inskickad! Jag är väldigt glad över denna. Den känns verkligen som JAG, precis på samma sätt som 1:an och 7:an gjorde. Det vore roligt om andra gillar den också! *Ü* ”)

Etapp 9:
1:a pris
russinfingrar
Utmaning: Skapa ett fritt alster.
(Skrevs innan jag skickade in bilden: ”Oj, den här gången var det valfritt tema. Svårt, tänkte jag, men jag har faktiskt gjort en OCH EN HALV layouter redan. Nu gäller det bara att bestämma vilken jag ska skicka in till tävlingen… ”)

.

Etapp 10:
3:e pris
Familjen tillsammans

Utmaning: Vad symboliserar hemma för dig?
(Skrevs innan jag gjorde LOn: ”Sista etappens tema är SVÅRT (‘Beskriv vad hemma är för dig’)! Men jag tror att jag har kommit på vad jag ska göra. Det kan bli en hemsk flopp, om jag inte lyckas hitta rätt känsla med det hela… *hjälp…* ”)