Jag har shoppat och det var ett bra tag sedan sist! Den här gången infann sig ett sådant där ofattbart lyckorus över allt fint och användbart som jag beställt. Jag skäms lite över den där otroliga glädjen över fina prylar. Det känns så taffligt och i-landigt… Men det går inte att komma ifrån att jag var riktigt, riktigt glad igår, fingrade på mina nya saker, organiserade om och la in allt på sina platser i pysselrummet och sprudlade av förväntan efter att få pyssla med granntjejerna på kvällen!

Vad hade jag shoppat då?
Jo, Distress Pads, Alcohol Inks, Alcohol Blender & Perfect Pearls, så att jag kan göra de saker som demonstreras i Thinking Inking- kursen. Mmmm – längtar efter att köra igång! Ska ta med mig allt detta till Dolores när jag pysslar där nästa gång, så kan vi testa oss fram tillsammans.

Något av det allra bästa igår var fem nya färger av Pearl Makers! Jag tror på fullt allvar att jag kommer att ha svårt att någonsin göra något igen som inte har PM-pluppar på sig. De är så beroendeframkallande! Det ska i så fall vara om man inte har tid att vänta på att de ska torka, men knappt det kan stoppa mig längre…

Allra gladast blev jag över stansarna från Marvy Uchida:
Extra Giga Circle
Extra Giga Scalloped Circle
De är ENORMA! Helt galet gigantiska! De stansar 8,8cm i diameter – så läckert! Jag kommer att kunna göra egna mini-album med dessa och runda kort, paketdekorationer och snabba layouter. Oj, vad jag kommer att ha användning av dem framöver!