Nu kommer det äntligen lite bilder!😀

När pappa fyllde år förra veckan skulle vi samla ihop pengar till en grill som man hänger på relingen på båten. Grillen hann inte inhandlas innan födelsedagen, så jag fick ta en bild och göra ett kort så länge.

Grattiskort till min pappa - utsida

Grattiskort till min pappa - utsida


Grattiskort till min pappa - insida

Grattiskort till min pappa - insida

Hela mittensidan i kortet fylldes sedan av ytterligare 17 namn, så det kändes inte direkt tomt när han fick det!😀

Nästa kort är till min kompis med familj som fått tillökning av en ljuvlig liten Noomi!

Grattis till en liten tjej!

Grattis till en liten tjej!

Här fick jag tillfälle att använda fina Revvan med min favorit border die! Jag älskar att kunna vika upp bladen och få pop-up effekten!
…och som vanligt kan jag inte göra någonting utan att använda Pearl Makers numera. Bling-cardstock och Pearl Makers är fint ihop, minsann!

I morgon kommer bilder på mitt senaste kort. Måste bara få OK från föräldrarna, eftersom det är ett bebisfoto på.