Så här blev några av resultaten när jag lekte med mina nya saker från förra veckan. Alla kort har blivit stansade med Extra Giga, Giga och Mega punchar från Marvy Uchida. Cirklarna i mitten är fotopapper målade med alco inks och chalkade med Cats Eyes. Plupparna är som bekant Pearl Makers. Smile-märket är stämplat med Glue Pad och penslade med Perfect Pearls pulver.

Soligt och glatt

Soligt och glatt

Detalj av ovanstående kort. Här ser man glittret i stämpeln.

Detalj av ovanstående kort. Här ser man glittret i stämpeln.

Här nedanför upptäckte jag hur snyggt det var med Bazzill Bling cardstock tillsammans med matchande PM. Man ser det inte riktigt på bilden, men lystern är i stort sett densamma, så de gifter sig väldigt fint med varann.😀

Gulligt och romantiskt

Gulligt och romantiskt

Som små frestande karameller!

Som små frestande karameller!

Flera kort staplade på varann. Jag älskar höjden på plupparna.

Flera kort staplade på varann. Jag älskar höjden på plupparna.

Färgintensiteten gör mig så glad!

Färgintensiteten gör mig så glad!