Ett hjärtformat kort, klippt på frihand. Inte det minsta digitalt, för en gångs skull, utan verkligen ‘back to basics’: papper, pennor och en chalk. That’s it.
😀
Återigen skapat för SWE, på färgtema turkost, grönt, brunt och vitt. Försök hitta någon annan färg i detta kort, om ni kan! *hehe*

Papperna är gamla My Minds Eye och Basic Grey serier. MME och BG är mina favoritmärken vad gäller mönstrat papper. Och ja, jag håller på att beta mig igenom min enorma stash av papper, därav alla gamla mönster! Inga fler papper kommer in här i huset på ett tag!

Egentligen borde jag sortera upp alla mina Bazziller igen också. Det har blivit oordning och jag köper nya vita hela tiden, bara för att jag inte orkar gå igenom mina 12×12 kartonger med Bazziller…

Jaja – många förändringar sker här i huset just nu och snart är det dags för pysselrummet att äntligen få blomstra och fixas i ordning igen! *lääääängtar!*

Pysselrummet kommer att få komma ut i det fria: till vårt sovrum. Där ska hyllor upp och det gigantiska skrivbordet får stå där barnens säng har stått. Barnen ska äntligen få ett eget rum! Ja, att dela på alltså. Men det blir nog till stor glädje för både barnen och Robert & mig (!) att äntligen inte dela sovrum. Barnen får ha sitt område att ansvara över och Robert och jag slipper leksaker överallt i vårt rum. Puh, vad underbart!