Ojojoj, ett halvår och två dagar sedan jag sist skrev här…
Den här gången beror uppehållet på att jag har varit mer kreativ än någonsin och därför inte hunnit uppdatera bloggen. Jag har skapat för SWE Scrapbook, kommit igång rejält med min Silhouette, tillverkat dekorationer för egna och vänners barnkalas, tävlat med mina foton och ägnat mig åt utbildning och utveckling inom fotokonsten. Det är fortfarande fulltryck inom flera olika områden, men nu finns det äntligen utrymme för att skriva lite här igen.

Men det här inlägget skriver jag egentligen enbart för att rikta uppmärksamheten till SWE Scrapbook!
Vi har just nu en STOR tävling, som kommer att pågå under en månad. FYRKLÖVERN heter den och titeln kommer från att vår blogg-mamma Helene fick sin fjärde son för ett par veckor sen. Vårt designteam har vuxit till sig också och även det vill vi fira med denna tävling.🙂 Så kila nu iväg till SWE Scrapbook och var med i vår tävling med många prispaket, fullproppade med scrapgodis!